1

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: سرعتکاه آسفالتی به‌منظور آرام‌سازی و کنترل تردد خودروها در بلوار گلستان عظیمیه اجرا شد.

محمد گروسی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار داشت: سرعتکاه‌های آسفالتی به‌عنوان یکی از ابزارهای آرام‌سازی ترافیک و به جهت کاهش سرعت وسایل نقلیه در معابر مورداستفاده قرار می‌گیرند که ارتقای امنیت جانی و کاهش خسارات مالی را در پی دارد.

 گروسی گفت: در این راستا با نیازسنجی‌های انجام‌شده، بلوار گلستان واقع در این منطقه نیازمند نصب سرعت کاه و تجهیزات ترافیکی بود که با اجرای این عملیات اقدامات لازم برای ایمن‌سازی این بلوار فراهم شد.

وی عنوان کرد: این عملیات باهدف کاهش خطر تصادفات و ایمن‌سازی بلوار انجام و بعد از اتمام کار، نصب علائم ترافیکی و همچنین رنگ‌آمیزی سرعت کاه جهت هشدار و آگاهی بخشیدن به رانندگان نیز انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: اقدامات انجام‌شده در خصوص نصب سرعت کاه در بلوار گلستان، به‌منظور کاهش احتمال وقوع حوادث و به جهت افزایش ضریب ایمنی عابران و رانندگان انجام‌شده است که امیدواریم رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورده باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: سرعتکاه‌های آسفالتی در نقاط مختلف منطقه توسط واحد ترافیک جهت کاهش سرعت خودروهای عبوری، کیفیت تردد در شهر و افزایش سطح سلامت شهروندان و رانندگان نصب و اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =