قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه موجودیت ما از مردم است، گفت: همه ما می‌دانیم که تنها رمز پیشرفت و موفقیت به کار بستن روحیه و انگیزه بالا در خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،علی قاسم پور در ابتدای شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری و معاونین برگزار شد، ضمن تشکر از مدیریت شهری برای برگزاری آیین تقدیر از اصحاب رسانه  اظهار داشت:انتظار ما از سرپرست شهرداری، مدیران شهری و معاونین این است که باید خدمت به مردم را در راس امور قرار داده و با توان کامل به انجام خدمات پرداخته و خدایی نکرده موضوعی باعث پایین آمدن انگیزه در خدمت به مردم نشود و خللی ایجاد نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مدیران شهری فکر نکنند که خدمت به مردم منت دارد و می‌توانند بر مردم منت بگذارند، افزود: موجودیت ما از مردم است حتی اگر یک لحظه مسئولیتی بر گردن ما نهاده شود باید با توان مضاعف و به خوبی از عهده مسئولیت برآییم.

قاسم پور به فصل عمران شهری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم مدیریت شهری در تکمیل و ساخت پروژه‌ها همچنین در تحقق و جذب آنچه بسیار مهم است موفق شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: شورای دوره ششم، شهردار منتخب خود را انتخاب و به وزارت کشور معرفی و صورتجلسه آنرا ارسال کرد در این راستا فصل الخطاب شورای شهر قانون است، بر اساس قانون انتظار داریم به کلانشهر کرج نگاه ویژه ای شود و تکلیف این کلانشهر با سرعت بیشتری مشخص و همه اتفاق‌های خوب برای مردم به وقوع بپیوندد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =