2

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی احداث رفیوژ میانی و تعویض جداول در خیابان اصلی شهرک مدرس و شیخ سعدی خبر داد.

مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: باهدف تفکیک مسیر رفت‌وبرگشت در جهت ایجاد سهولت در تردد وروانسازی ترافیک مسیر چهارراه کامیون داران و بلوار ذوب‌آهن واقع در شهرک شهید مدرس و شیخ سعدی (نوروزآباد و شیخ‌آباد) احداث رفیوژ میانی از ابتدای خیابان بابایی تا ابتدای ریل راه‌آهن در دستور کار معاونت عمران این منطقه قرار گرفت.

شریف کاظمی، طول احداث این رفیوژ را ۵۰۰ متر اعلام کرد و گفت: نیروهای پرتلاش شهرداری منطقه در جهت بهسازی این محدوده و هم‌چنین تسهیل در عبور و مرور شهروندان با تمام توان خود اجرای این پروژه را دنبال خواهد کرد.

آغاز عملیات اجرایی احداث رفیوژ میانی در خیابان اصلی شهرک مدرس و شیخ سعدی

وی تصریح کرد: شهرداری همواره برای ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش ترافیک، اقدامات ترافیکی و مقررات ترافیکی و ایمن‌سازی راه‌ها جهت رانندگان و همشهریان تلاش می‌کند.

این مسئول افزود: جداول کانیو و لایه شرقی و غربی این خیابان نیز در حال تعویض است و امیدواریم با پیشرفت مطلوب اجرای این پروژه که با هماهنگی شهرداری منطقه دو فردیس و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج در حال اجراست و به‌زودی شاهد کاهش بار ترافیکی این محدوده و رضایت شهروندان باشیم.

آغاز عملیات اجرایی احداث رفیوژ میانی در خیابان اصلی شهرک مدرس و شیخ سعدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =