قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: نظر و عقیده ۱۳ عضو شورای شهر اصلاح رویه‌های فعلی و تلاش برای بهبود و همترازی حقوق و دستمزد کارکنان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز ؛ علی قاسم پور در جلسه ای که با حضور اعضای شورا و مدیران شهری در خصوص بررسی مشکلات و معیشت کارکنان و آتش نشانان شهرداری در سالن جلسات شورای شهر با حضور نمایندگان کارگران ، کارمندان و آتش نشانان برگزار شد،اظهارداشت: کمیته منابع انسانی و سرمایه انسانی شورای شهر متشکل از  ۵ نفر از اعضای شوراست  که موارد مختلف نیروی انسانی را بررسی و رسیدگی می کنند و امروز به جهت اهمیت موضوع سایر اعضا نیز در جلسه حضور دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته در شهرداری برگزار شد با توجه به اینکه لایحه اصلاح و ارتقا معیشت کارکنان شهرداری بررسی فنی و کارشناسی نشده بود مجددا به شهرداری ارجاع شد تا پس از رفع اشکالات به شورای شهر  ارسال شود.

قاسم پور بیان کرد:در این راستا کمیته نیروی انسانی برنامه ریزی کند و به فوریت لایحه شهرداری را چه مربوط به آتش نشانان و چه کارمندان رسمی و پیمانی با توجه به مصوبه هیئت دولت  بررسی فنی و کارشناسی و هر چه سریعتر جهت بررسی به شورا ارائه دهد .

وی یادآور شد: کارکنان مجموعه مدیریت شهری اجازه بدهند تا درخواست آنان در کمیته منابع انسانی تصمیمی مبتنی بر کارشناسی گرفته شود تا سال بعد این موارد مجددا تکرار نشود و اگر تصمیمی گرفته شود حتما منابع مالی آن نیز در بودجه در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن دعوت از کارکنان شهرداری به آرامش تاکید کرد: تحمل کارکنان مجموعه مدیریت شهری و بررسی هایی که توسط کمیته منابع انسانی شورای شهر  و مدیران شهری اتخاذ می شود  به نفع همه کارکنان است و امیدواریم تا پایان این ماه تصمیمات مبتنی بر اختیارات و قوانین و مدل های سایر شهرداری‌ها اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =