برجی

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از راه اندازی گذر تابستان شهروندی در بوستان‌های کرج خبر داد.

محسن برجی در گفتوگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن اشاره به اهمیت آموزش شهروندی در موضوعات مختلف و بهبود کیفیت اوقات فراغت عموم مردم گفت: آموزش امری مهم و حیاتی در جامعه است و بویژه آموزش‌های شهروندی به عنوان حق مسلم مردم، باید در ادوار مختلف سال در اختیار عموم قرار گیرد.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا و با توجه به فصل تابستان و از طرفی نزدیکی فصل مدارس و افزایش تردد شهروندان در سطح شهر، سازمان فرهنگی در نظر دارد از تاریخ ۶ شهریورماه در باغ فاتح و در روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸ در بوستان‌های شهر کرج، گذر تابستانه شهروندی را راه اندازی نماید.

برجی گفت: آموزش شهروندی در موضوع پسماند، آتش نشانی، راهنمایی و رانندگی و مواردی نظیر مشاوره، سلامت روان، رباتیک، بازی و سرگرمی، آسیب های اجتماعی، خانواده، دختران فیروزه نشان، کارشناس مذهبی و خدمات سرای محله و ... از جمله برنامه های متنوع گذر شهروندی خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج افزود: از تمامی شهروندان گرامی دعوت بعمل می‌آید در این رویداد اجتماعی فرهنگی شرکت نموده تا قدم مثبتی در راستای احقاق حقوق شهروندی در امر آموزش همگانی برداشته شود.

«گذر تابستان شهروندی» در بوستان‌های کرج راه اندازی می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =