آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی مرمت، بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای ضلع جنوب بلوار شهدای دانش‌آموز حدفاصل میدان مادر تا سه‌راه معلم به مساحت حدود یک هزارمتر مربع خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ بابیان اینکه مناسب‌سازی پیاده‌روها در سطح معابر به‌عنوان مراحل اولیه ساماندهی صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات مرمت، بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها و باهدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان در سطح معابر منطقه صورت خواهد گرفت.

یگانی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابرعنوان کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، باهدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری، مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، در سال جاری با جدیت در حال انجام و همچنان ادامه دارد.

بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای منطقه ۹ کرج در دست اقدام است

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج ادامه داد: با توجه به‌پیش بینی بارندگی‌های آتی و لزوم هدایت و مهار آب‌های سطحی در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، عملیات جدول‌گذاری، تعویض و اصلاح جداول مستهلک سطح محلات منطقه نیز در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =