4

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از آغاز عملیات خاک‌برداری و زیرسازی خیابان طالقانی غربی جهت اجرای روکش آسفالت خبر داد.

سعید صفری در گفتگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای تداوم خدمات محله‌ای، بهسازی معابر و ارتقای زیرساخت‌های شهری باهدف تأمین امنیت و تسهیل در تردد شهروندان، بهسازی آسفالت مستهلک و عملیات زیرسازی خیابان طالقانی غربی برای انجام آسفالت‌ریزی آغاز و هم‌اکنون در حال انجام است.

صفری گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهرِی دستیابی شهروندان محلات نسبتاً کم برخوردار به کیفیت زندگی مناسب و پایدار است و ارتقا کیفیت زندگی شهری یکی دیگر از اهداف اصلی توسعه پایدار است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته عملیات جدول‌گذاری خیابان طالقانی غربی با متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر صورت گرفته است، افزود: در فاز دوم با اتمام زیرسازی و آماده‌سازی بستر این معبر، عملیات آسفالت‌ریزی و روکش آسفالت این خیابان نیز انجام خواهد گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: افزایش بهای قیر، موجب افزایش هزینه‌های اجرای آسفالت در معابر می‌شود اما تلاش می‌کنیم که این چالش‌ها برای خدمت به شهروندان و توزیع عادلانه امکانات و خدمات خللی وارد نکند.

صفری در پایان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ساماندهی وضعیت خیابان‌های سطح منطقه و زیرسازی اساسی و اصلاح آن‌ها در سطح حوزه این منطقه، در راستای رفاه حال شهروندان همچنان ادامه دارد و با همه توان سعی می‌کنیم تا خیابان‌ها و مسیرهایی که در اولویت اجرا هستند، سریعاً وارد فاز عملیاتی شده و اقدامات لازم انجام پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =