مسعود محمدی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید تدابیر خاصی برای حمل و نقل عمومی در خصوص بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی و همزمانی آن با ایام اربعین به ویژه برای بازه زمانی بازگشت زائران داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی در نطق پیش از دستور شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به تقارن مناسبت‌ها در خصوص تمهیدات ترافیکی لازم برای بازگشایی مدارس اظهارداشت: همزمان با آغاز پاییزو مهرماه دانش آموزان راهی مدرسه می‌شوند امسال مراکز آموزش عالی و مدارس به صورت حضوری برگزار و به آمار مسافران حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به در پیش بودن اربعین، بازگشایی مدارس و مباحث ترافیکی، افزود: مدارس بعد از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا بازگشایی می‌شوند و در این راستا نباید شاهد اتفاقات تلخی در حوزه ترافیکی سطح شهر و کمبود حمل و نقل عمومی اتوبوس شویم.

محمدی تصریح کرد: لازم است تدابیر ویژه‌ای توسط مدیریت شهری درخصوص استفاده از اتوبوس‌های خریداری شده و تامین راننده آن که ۲۰ روز گذشته مصوبه بکارگیری راننده‌ها توسط شورای شهر تصویب و به شهرداری ابلاغ شده بود هر چه سریعتر اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =