فرزین فرشاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای خط‌کشی اکستروژن (خطوط لرزاننده هشداری) در نقاط پرحادثه معابر این کلان‌شهر خبر داد.

 فرزین فرشاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز  با اشاره به اهمیت خط‌کشی معابر در راستای آرام‌سازی جریان ترافیک و افزایش ایمنی تردد شهروندان، افزود: خط‌کشی اکستروژن «خطوط لرزاننده هشداری» و برای اعلان خطر و همچنین ایجاد تمرکز رانندگان در شهر کرج اجراشده است.

فرشاد گفت: این خطوط برابر نظر کارشناسان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور و بر اساس استانداردهای موجود در نقاط پرحادثه شهر برای هشدار دادن به رانندگان اجراشده است.

وی با اشاره به این‌که به‌طور قطع اجرای عملیات خط‌کشی اکستروژن (خطوط لرزاننده هشداری) در این نقاط موجب افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات خواهد شد، اضافه کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج تلاش خود را برای اجرای هرگونه عملیات ایمن‌سازی معابر به‌منظور حفظ جان شهروندان و کاهش تصادفات انجام می‌دهد.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج در حال حاضر این عملیات در معابر مناطق چهار، شش و هشت ازجمله بلوار جمهوری اسلامی، بلوار سربازان گمنام، بلوار ارم، بلوار یادگار امام، بلوار باهنر، پل حصارک و روگذر پل شهید کیان پور به مساحت حدود ۲۰۰۰ مترمربع اجرا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =