6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا، عملیات کاشت ۲۲ هزار گل فصلی در سطح معابر، بلوارها، پارک‌ها و میدان‌ها منطقه شش انجام‌شده است.

علی فروغی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ بابیان اینکه کاشت گل‌های فصلی در طول سال، علاوه بر زیبایی چهره شهر، موجب شادابی روحیه شهروندان می‌شود، گفت: یکی از انواع مختلف گیاهانی که زینت‌بخش پارک‌ها و فضای سبز شهری است و کم‌وبیش به شکل‌های مختلف کاشته می‌شود، گل‌های فصلی است.

فروغی گفت: در طول هفته گذشته جمع‌آوری چمن وپابیل و آماده‌سازی بستر جهت گل‌کاری، آبیاری نهال‌های تازه کاشته شده، علف زنی، از اقدامات این حوزه بوده است.

این مسئول گفت: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری بااهمیت‌تر از پیش جلوه کرده و تلاش داریم هرروز در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: این نوید را خواهیم داد که به‌زودی چند بوستان جدید باهدف ارتقای فضای سبز منطقه احداث خواهد شد.

فروغی در ادامه خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پارک‌ها، شاهد افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای زیبایی بصری شهر و افزایش رضایت شهروندان از مدیریت شهری خواهیم بود.

سرپرست منطقه ۶ کرج افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در حفظ و نگهداری فضای سبز شهر کوشا باشند و شهرداری را در این امر یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =