5

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج از اقدامات عمرانی شامل زیرسازی وجدولگذاری اراضی شهید ایرانی با اعتباری بالغ‌ بر ۲۳ میلیارد ریال خبر داد.

حشمت‌الله عزیزی در گفتگو با کرج امروز؛ با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری اراضی شهید ایرانی اظهار کرد: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی اجرایی می‌شود.

عزیزی با اشاره به اینکه طی سال گذشته حدود دو هزار و ۵۰۰ متر جدول‌گذاری و ۳۰ هزار مترمربع زیرسازی با صرف ۱۵ میلیارد ریال در این اراضی اجرایی شده، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مقرر شده در این محدوده عملیات جدول‌گذاری به طول دو هزار متر مربع و عملیات زیرسازی به متراژ ۲۵ هزار مترمربع در دو لاین اجرایی شود.

وی ادامه داد: در فاز اول این پروژه درسال جاری خیابان ۳۰ متری حدفاصل بلوار شهید ایرانی تا ضلع شمالی شهرک پردیسان زیرسازی وجدولگذاری و روکش آسفالت آن در دستور کار منطقه قرار گرفته که عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

عزیزی بابیان اینکه معبر مذکور دارای ۲۰ معبر فرعی است و بعد از اجرای عملیات زیرسازی وجدولگذاری روکش آسفالت در این معابر فرعی نیز انجام خواهد شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج در پایان از شهروندانی که درخواست و پیگیر اقدامات عمرانی در این اراضی بودند نوید داد که به‌زودی می‌توانند با مراجعه به شهرداری منطقه برای زمین‌های خود پروانه ساخت اخذ نموده و برای ساخت بنا با نظارت و بر اساس اصول ساخت و ساز اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =