بازدید قهرمانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مریم قهرمانی صارم با حضور در منطقه شش شهرداری کرج با شهروندان دیدار و گفت ‌وگو و با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، اظهار داشت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج دیدارهای مردمی را به جهت ارتباط رو در رو  با شهروندان  بسیار مهم دانست و افزود: شورا و شهرداری درصدد برطرف کردن مشکلات شهروندان با اصول کارشناسی است و بازدیدهای مستمر اعضای شورای شهر نیز در این راستا انجام می‌شود.

قهرمانی صارم با تقدیر از تلاش‌های مطلوب سرپرست منطقه جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته  منطقه عزم  و اهتمام سرپرست منطقه و عوامل اجرائی جهت رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین و رضایتمندی آنان است.

در ادامه این بازدید رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با حضور در معاونت شهرسازی ضمن ابراز رضایت از فرآیند خدمات‌رسانی به مراجعین اظهار امیدواری کرد: در این بازدید بیشترین مراجعه‌کننده در حوزه شهرسازی بوده که با تمهیدات صورت گرفته اخذ صدور پروانه به حدالاقل زمان ممکن رسیده، امید است این روند مطلوب در ماه‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

لازم به توضیح است در حاشیه این دیدار موضوعاتی مانند تملک خیابان آزادی، بلوار شمس، درخواست‌های شهروندان خیابان ولی عصر، خیابان نهم غربی شاهین ویلا، بهسازی خیابان عدل در حیدرآباد، احداث بوستان‌های محلی و ... مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این جلسه قهرمانی از عملکرد منطقه در خصوص اقدامات صورت گرفته مثل پروژه‌های عمرانی و بهبود فضای اداری و ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع (تجمیع خدمات)، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =