قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس بستر مناسبی است برای تبیین دستاوردهای بزرگ و حماسی دفاع شجاعانه ملت برای نسل جوان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی قاسم پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی را به فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید تبریک گفت و اظهار داشت: تقارن بازگشایی مدارس با هفته بزرگداشت دفاع مقدس یاد و خاطره هزاران غنچه نشکفته را در ذهن هایمان تداعی می کند که در همین کلاس‌ها درس عزت، شهامت، شجاعت و ولایتمداری آموختند و برای دفاع از دین و میهن اسلامی عزیزترین سرمایه و جان خود را فدا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امیدوارم که همه با قدم گذاشتن در مسیر شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

قاسم پور افزود: دفاع جانانه و شجاعانه ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس در برابر هجوم رژیم بعث عراق، زیباترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی از مدیریت شهری درخواست کرد تا تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس انجام و اقدامات مربوط به توسعه خدمات حمل و نقل عمومی، موضوع ایمن سازی محیط اطراف مراکز آموزشی به ویژه مدارس مدنظر قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =