1

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از فراخوان مطالعات اتاف پنج طرح و پروژه شهری خبر داد.

محسن برجی در گفتگو با کرج امروز گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد نسبت به انجام ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی (اتاف) پنج طرح و پروژه شهری را اقدام کند.

برجی طرح جمع‌آوری پسماند به‌صورت یک روز در میان، مجموعه گردشگری دریاچه مصنوعی البرز، احداث پارک مادر و کودک، پروژه پارک رود، احداث پارک کودک (در سایت پارک نبوت) را از این طرح‌ها برشمرد که فراخوان آن منتشر شد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی شهرداری کرج از پژوهشگران دارای گواهی مجری اتاف از شهرداری تهران که در لیست پژوهشگران منتخب هستند دعوت به عمل می‌­آورد تا در صورت تمایل به انجام این مطالعات، پروپوزال خود را حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ به آدرس الکترونیکی sazmanfarhangikaraj۱۴۰۰@gmail.com ارسال کنند.

معاون شهردار کرج گفت: طبق قوانین این فراخوان مجریان اتاف باید دارای مدرک حداقل کارشناسی ارشد است.

وی گفت: پژوهشگران می‌توانند برای تمام پروژه‌ها پروپوزال خود را ارسال کنند و هر پژوهشگر فقط می‌تواند مجری یک پروژه باشد و درصورتی‌که بیشتر از یک طرح نامه از یک پژوهشگر دارای امتیاز برتر شود پژوهشگر پروپوزال با رتبه دوم به‌عنوان مجری انتخاب خواهد شد.

لازم به توضیح است، در شرایط ارزیابی فراخوان، پروپوزال‌های دریافتی بر اساس شاخص‌های وزن دهی شده طرح نامه ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شوند.

گفتنی است، نحوه ارسال پیشنهادها نیز به این صورت است که پیشنهاددهندگان باید طرح نامه تکمیل‌شده و رزومه تخصصی خود  را در قالب WORD و PDF و همچنین مدارک (تصویر گواهی دوره پیشرفته اتاف، تصویر مدرک دکتری) را به آدرس الکترونیکی  sazmanfarhangikaraj۱۴۰۰@gmail.com با رعایت زمان‌بندی اعلام‌شده حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰  ارسال کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس sfe.karaj.ir مراجعه نمایند و در صورت وجود هرگونه ابهام با سؤال با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۷۳۰۲۷۸ – اداره مطالعات اجتماعی تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =