حامد احسانی نژاد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از بهره برداری از پروژه خط ۴ حصار و ۴ بوستان محله‌ای در روز یکشنبه (۱۰ مهر) به صورت آنلاین در باشگاه میلاد خبر داد.

حامد احسانی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول، از افتتاح چند پروژه به صورت آنلاین در روز یکشنبه (۱۰ مهر) خبر داد و افزود: شاخص‌ترین این پروژه‌ها، تعریض خط چهار حصار در منطقه ۱۰ است که با اعتبار بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور که حد فاصل بزرگراه پهلوان جوادی تا تونل جاده چالوس را شامل می‌شود، توضیح داد: این پروژه در دو فاز و با هدف استاندارد سازی عرض معبر، بالا بردن ایمنی شهروندان و پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی اجرایی شده است.

احسانی نژاد در ادامه با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری یکی از برنامه‌های مهم این دوره از مدیریت شهری است، افزود: در این راستا طی بیش از یک سال اخیر احداث پارک‌های محله‌ای در دستور کار مناطق مختلف قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار از اهداف احداث پارک‌های محله‌ای است، گفت: بر این اساس، فاز اول بوستان نیلوفر با اعتبار ۳۱۴ میلیارد ریال، بوستان کوهپایه با اعتبار ۵۱۶ میلیارد ریال و بوستان دریا با اعتبار ۱۱۳ میلیارد ریال سه پارک محله‌ای هستند که به ترتیب در مناطق ۸،۶ و ۱۰ به بهره برداری می‌رسند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اضافه کرد: علاوه براین، در این روز شاهد بهره برداری پیاده راه حاشیه بلوار شورا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال هستیم.

این مسئول گفت: علاقه مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه (۱۰ مهر) در باشگاه میلاد شهرداری کرج حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =