علی فروغی - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان، سه بوستان در سطح منطقه تکمیل و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

علی فروغی در گفتگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: پروژه‌های منطقه ۶ در راستای تسهیل در امر توسعه عمرانی در سطح منطقه، رفت‌وآمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین، روان شدن ترافیک اجرایی می شود که به همین منظور معاونت فنی و عمرانی منطقه اقدام به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر منطقه به طول ۳۴ هزار مترمربع در نقاط مختلف کرده است.

فروغی همچنین از اجرای عملیات جدول‌گذاری در سطح منطقه به طول یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه‌ماهه دوم سال جاری در سطح منطقه خبردادو گفت: پیشگیری از ایجاد حوادث و ترافیک و حل مشکلات و بازسازی بافت شهری معابر و شوارع ازجمله اهداف مهم مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی با اشاره به توسعه روابط و تعاملات اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی و آرامش روان در سطح محله‌ها، از تکمیل سه بوستان شهید رجائی، نیلوفر و پرستار در سطح منطقه خبر داد.

این مسئول با اشاره به فصل پائیز و پیش‌بینی بارندگی‌های فصلی و احصا این مشکلات در سطح منطقه، گفت: به‌منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی و در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان علاوه حفر چهار حلقه چاه جذبی، اقدامات جدولگذاری به منظور هدایت آبهای سطحی در سطح منطقه انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه چهره منطقه با اقدامات گوناگون عمرانی تغییر می‌کند، تصریح کرد: تکمیل عملیات احداث رینگ شمالی گلدشت در حدفاصل انتهای بلوار شهدای اصناف تا هشتم شرقی گلدشت، احداث سرای محلات در حیدرآباد  از اقداماتی است که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول گفت: به‌منظور توسعه فضاهای سبز و فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان در آن منطقه، احداث پنج بوستان دیگر در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

سرپرست منطقه ۶ کرج همچنین از احداث و ایجاد قرائت‌خانه به مساحت ۲۵۰ مترمربع در دوطبقه مجزا، تکمیل قرائت‌خانه بوستان ابن‌سینا و احداث بلوار شبنم ۷ و اتصال آن به بیمارستان البرز تا پایان سال خبر داد و گفت: تلاش می‌شود طی سال جاری  با برنامه منسجم نیازهای شهروندان را مرتفع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =