سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه ورودی‌های شهر به نوعی معرف ویژگی‌های کلی شهر هستند و وضعیت آنها نقش به سزایی در حفظ سلامت روحی و نشاط شهروندان و مسافران دارد، ساماندهی آنها در دستور کار جدی مدیریت شهری قرار گرفته است.

عباس سعیدی کیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ورودی‌های هر شهر نماد و پیشانی آن شهر محسوب می‌شوند، اظهار کرد: اغتشاشات بصری و چهره نازیبای ورودی‌های شهر، یکی از مشکلات کلانشهر کرج از گذشته تا کنون بوده است.

وی با تاکید به اهتمام این دوره از مدیریت شهری بر ساماندهی ورودی‌های کرج ادامه داد:  بدون شک شهرهایی که ورودی و خروجی زیبایی ندارند برای مسافران چندان جذاب نیستند، گفت: این مبادی بخشی از عناصر هویت بخش شهر محسوب می‌شوند و ساماندهی آنها یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی است.

این مسئول تاکید کرد. با توجه به اینکه ورودی‌های شهر به نوعی معرف ویژگی‌های کلی شهر هستند و وضعیت آنها نقش به سزایی در حفظ سلامت روحی و نشاط شهروندان و مسافران دارد، ساماندهی آنها در دستور کار جدی مدیریت شهری قرار گرفته است.

سعیدی کیا اضافه کرد: بر این اساس، به زودی فراخوان ملی ساماندهی ورودی‌های شهر کرج اعلام میشود و طبق آن متقاضیان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کرج از دیرباز به عنوان باغشهر شناخته می‌شود وعلاوه بر این، مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاهی زیادی را در خود جای داده، بنا است در طراحی المان‌های ورودی آن این موضوعات در محوریت قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =