شهرسازی مهاجری

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شهرداری کرج گفت: ضروری است علاوه بر پیگیری جدی و تخصصی مسائل شهری از سوی سرپرست جدید شهرداری کرج، سرعت را چاشنی این اقدامات کرد و از تمام ظرفیت‌های شهرداری بهره مند شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین مهاجری در نطق پیش از دستور هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهارداشت: انتخاب مهرداد کیانی را به عنوان شهردار تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که در زمان تصدی ایشان در زمینه های مختلف شهری اتفاقات و اقدامات خوبی صورت پذیرد؛ همچنین لازم می‌دانم از تلاش‌ها و پیگیری‌های سرپرست سابق شهرداری مهندس غفاری دربازه زمانی اخیر تشکر و قدردانی نمایم؛ در زمان سرپرستی وی، مدیریت شهری با آرامش و با کمترین حواشی موضوعات شهری را پیگیری نمود که این موضوع جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شهرداری کرج افزود: انتخاب شهردار و استقرار وی جهت تعیین تکلیف مدیریت شهری در اسرع وقت و کمتر از یک هفته انجام شد که این موضوع نشان از سرعت عمل نمایندگان مردم در شورای شهر دارد.علی‌رغم اینکه برخی اظهار نظرها تاخیر در انتخاب شهردار را نبایست از قصور شورا دانست.

مهاجری بیان کرد: در حالی که این موضوع خلاف واقع بوده و در مسیر زمان سپری شده، شورای شهر منتظر اعلام نظر ارگان های بالا دستی بوده که این موضوع نشان از سرعت عمل نمایندگان مردم است که برای خیلی از مسؤلین شهری حائز اهمیت است و این حساسیت باعث اظهار نظر افراد مختلف در این زمینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا نظرات ارشادی و مشورتی از سوی اهل فن و عالم به مسائل شهری می تواند در انتخاب اصلح یا دیگر اعضای شورا باشد، اما اعمال نظر های خارج از عرف به کیان و استقلال رای شورا آسیب خواهد رساند،لذا دلسوزان شهر و استان می‌بایست این نکته را مد نظر قرار داده و مرز مشورت و دخالت را رعایت نمایند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شهرداری کرج تصریح کرد: از شهردار منتخب انتظار می‌رود موضوعات شهری را به صورت کارشناسی شده و علمی و با پیگیری جدی دنبال نماید؛ همچنین در خصوص انتصابات که از مسائل چالشی است،حساب شده و با تدبیر عمل نماید در این خصوص از روش‌های پیشنهادی میتوان به کمیته شایسته گزینی اشاره نمود.

مهاجری خاطرنشان کرد: فرصت پیش آمده برای شهردار برای خدمت به مردم مغتنم است، این فرصت به سرعت می گذرد، لذا ضروریست علاوه بر برخورد علمی و تخصصی به مدیریت شهری سرعت  را نیز چاشنی فعالیت‌های شهری نموده و از تمامی ظرفیت های شهرداری به نحو احسنت در این راستا بهرمند گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =