علیرضا رحیمی

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج از پایش بررسی عملکرد ردیف‌های بودجه عمرانی مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها مدیریت شهری کرج خبر داد و گفت: ضرورت دارد تا ردیف‌های بلا اقدام در بودجه عمرانی تعیین تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در بیست و دومین جلسه فوق‌العاده کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای کمیسیون، معاون فنی و عمرانی و معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مدیران و معاونین عمران مناطق ده‌گانه شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با توجه به دغدغه اعضای شورا نسبت به چگونگی اجرا و وضعیت عملکرد ردیف‌های بودجه عمرانی مناطق و سازمان‌ها و معاونت‌ها باهدف پایش مالی و عملکردی پروژه‌های عمرانی برگزار شده است.

این عضو شورا با اشاره به عملکرد سامانه الکترونیک دولت در انجام مناقصات گفت: متأسفانه برخی از مناقصات عمرانی باعث کند شدن روند خدمت‌رسانی به شهروندان شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه الکترونیک دولت، رویکرد سالم‌سازی و شفاف‌سازی را دارد به همین دلیل نیاز است که مجموعه دست‌اندرکاران برگزاری مناقصات در این خصوص باقدرت و در زمان مناسب نسبت به فراخوان از طریق این سامانه اقدام کنند و همچنین پیمانکاران در بارگذاری مدارک دقت لازم را داشته باشند تا نواقص بارگذاری به حداقل رسیده و پیمان‌ها کمتر به سمت تجدید و یا ابطال مناقصه برود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج در ادامه افزود: در بررسی عملکرد بودجه عمرانی مناطق ده‌گانه مشاهده شد که برخی از ردیف‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده و انتظار می‌رود در ایام آتی به‌فوریت مجموعه مدیریت شهری نسبت به شروع آن‌ها اقدام کند.

دبیر کمیسیون شهرسازی و معماری، همچنین اهتمام شورا و شهرداری بر توزیع عادلانه بودجه در حوزه‌های مختلف شهری را یادآور شد و گفت: پارک‌ها و سرای محله، جدول‌گذاری، آسفالت محلات و معابر خاکی جزء اولویت‌های محلی برای پارلمان شهری است که امید است سرعت توزیع منابع نیز در محلات عادلانه‌تر شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود به اولویت تملک برخی از املاک واقع در معابر جهت رفع مشکلات ترافیکی به‌عنوان موضوعات مطرح‌شده در جلسه مذکور، اشاره کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین اجرای کلکتورها اعم از کلکتور مالک اشتر، باهنر، خلج آباد و ۴۵ متری گلشهر و جمع‌آوری آب‌های سطحی موضوعات دیگری بود که توسط اعضا کمیسیون بررسی شد و بر تسریع در انجام آن پیش از آغاز بارندگی‌ها تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =