7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج، از جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ایمن‌سازی معابر عبوری خبر داد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در معابر عمومی و عبوری سطح شهر و اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از پاییز، گفت: به‌منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر عبوری، طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه ترافیکی، عملیات جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر اجرا شد.

وی از نصب ۸۰ تابلو در محل‌ها و معابری همچون بلوار سربازان گمنام، بلوار باغستان، بلوار شمال زندان و رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و سرعت کاه در سطح معابر و مدارس سطح منطقه خبر داد.

این مسئول از تداوم اجرای طرح جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر به‌منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی و افزایش جلوه بصری سیما و منظر شهری گفت و افزود: نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌ساز ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در پایان بیان کرد: هدف از اقدامات صورت گرفته درزمینه نصب علائم مختلف ترافیکی در سطح شهر، بهبود عبور و مرور شهری، تأمین ایمنی شهروندان، کاهش مشکلات ناشی از نبود علائم راهنمایی و رانندگی و سهولت در پیدا کردن مسیرها است.

جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در بلوارها و معابر اصلی سطح شهر

جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در بلوارها و معابر اصلی سطح شهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =