دانشی کهن

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از تغییر ساعات کاری بازار روزها و میادین این کلانشهر در نیمه دوم سال خبر داد.

حمید دانشی‌کهن در گفت‌وگو با کرج امروز، در خصوص ساعات کاری بازارها و میادین در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: ساعت کاری بازارها و میادین شهر کرج در شش ماهه دوم سال نسبت به شش ماهه اول مقداری متفاوت‌تر است و خدمات رسانی به شهروندان به بهترین نحو انجام می‌شود.
این مسئول افزود: در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳:۰۰ و ۱۵:۳۰ الی ۲۰ در خدمت شهروندان محترم هستیم تا خدمات باکیفیتی را ارائه دهیم.

دانشی‌کهن تصریح کرد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ میادین و بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج ارائه خدمت می‌کنند.

لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارهای روز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارهای میوه و تره بار و میادین تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارهای میوه و تره و میادین بار رعایت می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با افراد برخورد خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه باید با جدیت تمام ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان در میادین و بازارها اجرا شود افزود: ناظرین بازارهای شهر کرج وظیفه دارند با هرگونه تخلف احتمالی بدون هیچ‌گونه اغماضی در چارچوب مقررات دستورالعمل انضباطی ابلاغ شده با افراد خاطی برخورد نموده و در راستای کسب رضایت شهروندان عزیز کرجی تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =