10

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج بابیان اینکه آب‌گرفتگی معابر یکی از مهم‌ترین مشکلات برخی از خیابان‌ها در هنگام بارش باران است، اظهار کرد: اجرای عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی خیابان شمشاد در حال انجام است.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بابیان اینکه عملیات جمع‌آوری، هدایت و دفع آب‌های سطحی به‌منظور رفع معضل آب‌گرفتگی و تسهیل و تسریع در تردد شهروندان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در ادامه اجرای عملیات هدایت و انتقال آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر سطح شهر، پروژه لوله‌گذاری کاروگیت خیابان شمشاد در حال انجام است.

حسینی با اشاره به اینکه موضوع هدایت آب‌های سطحی و انباشت گل‌ولای در کانال شمشاد واقع در ضلع جنوبی پارک شمشاد، معضلات فراوانی برای اهالی و ساکنین این محدوده ایجاد کرده بود، گفت: در این راستا پس از پیگیری‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته جهت اصلاح و بهینه‌سازی کانال، عملیات اجرایی لوله‌گذاری کانال شمشاد اجرا شد.

وی گفت: وضعیت غیراستاندارد و نامناسب کانال در این محدوده، طی سنوات گذشته مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان به وجود آورده بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی و با پیگیری‌های انجام‌شده، اجرای عملیات لوله‌گذاری این کانال در فاز اول بالغ‌بر ۴۰۰ متر با استفاده از لوله کاروگیت ۸۰۰، پس از اصلاح و تنظیم شیب و زیرسازی مناسب انجام شد.

اجرای عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی خیابان شمشاد

اجرای عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی خیابان شمشاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =