• ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر: 81938
بازار روز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: هر کیلوگرم مرغ تازه در میادین میوه و تره بار به قیمت ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان، هر کیلوگرم مرغ منجمد ۴۸ هزار تومان و قارچ دکمه ای (فله) هم ۴۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: میوه و سبزی جزو اقلام مصرفی روزانه مردم است و باید با کیفیت و قیمت مناسب به دست آنها برسد.

وی افزود: این سازمان محصولات خود را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مراکز فروش سطح شهر عرضه می‌کند تا همه اقشار مردم بتوانند مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به قیمت میوه‌های پر مصرف در بازار روزهای کرج گفت: هرکیلوگرم انار ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان، انگور بی دانه سفید ۲۶ هزار و ۵۰۰، هندوانه ۵ هزار و۹۰۰ تومان، سیب قرمز لبنان ۲۱ هزار تومان، سیب زرد ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خرمالو ۱۹ هزار تومان، لیمو شیرین ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار روزهای شهر به فروش می‌رسد.

دانشی کهن با اشاره به قیمت هر کیلو مرغ تازه توضیح داد: هر کیلوگرم مرغ تازه در میادین میوه و تره بار به قیمت ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان، هر کیلوگرم مرغ منجمد ۴۸ هزار تومان و قارچ دکمه‌ای (فله) هم ۴۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =