7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از ادامه پروژه جدول‌گذاری خیابان‌ها و معابر این منطقه خبر داد و گفت: کار لکه‌گیری آسفالت، به‌طور مستمر در دست اجرا است.

 عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، هدف از اجرای پروژه جدولگذاری و آسفالت معابر منطقه را هدایت و دفع آب‌های سطحی، کنترل روان آب‌ها و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر شهر، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و جلب رضایت شهروندان عنوان کرد.

این مسئول از جدول‌گذاری شهرک کوثر و بهارستان در متراژی بیش از ۸۱۹ متر طول و لکه‌گیری آسفالت در خیابان گلستان ۱۱، خیابان پنجم فاز ۳، شهرک فرهنگیان، انتهای بلوار باغستان و دیگر معابر شهری در متراژی بیش از چهار هزار و ۳۷۰ مترمربع خبر داد و افزود: تلاش خواهد شد تا ضمن تعویض جداول فرسوده و غیراستاندارد و تکمیل نواقص معابر شهری، در بخش‌هایی از شهر که نیاز به عملیات اجرایی است، سریعاً اقدام شود.

کمالی روستا با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی جداول در سطح شهر افزود: فرسودگی جداول و اجرای نامناسب و غیراصولی آن در برخی نقاط شهر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد نموده که دراین‌بین از طریق پاسخگویی سریع به سامانه ۱۳۷ و با بازدیدهای میدانی همه‌روزه، در رفع این مشکلات با توجه به بودجه مصوب و اولویت‌بندی در اسرع وقت برآمده‌ایم.

مدیر منطقه ۷ کرج افزود: تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری با اجرای پروژه‌هایی نظیر جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی‌های گسترده در کنار دیگر پروژه‌های عمرانی، وضعیت زیرساخت‌های شهری را بهبود بخشیده و با این اقدامات رفاه، ایمنی و آسایش شهروندان را فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =