فاطمعه منعمی

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری اقدامات مناسبی در جهت اجرایی کردن مفاد پدافند غیر عامل در سطح شهر انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فاطمه منعمی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهارداشت: امروز ضرورت آمادگی در تمامی فعالیت‌های مدیریت شهری بر کسی پوشیده نیست چراکه تمام فعالیت‌ها در شهر می‌تواند در صورت نداشتن تدبیر درست و برنامه‌ریزی صحیح، بحران‌هایی را به وجود آورد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج افزود: پدافند غیرعامل شامل اقدامات بازدارنده‌ای است که با استفاده از ظرفیت‌ها و تجهیزات غیرنظامی می‌تواند عامل جلوگیری و دفع مخاطرات و تهدیدات باشد.

منعمی با بیان اینکه امروز مدیریت بحران در شهرها یک ضرورت و نیاز محسوب می‌شود، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری نزدیکترین حوزه حاکمیتی به شهروندان است که مسئولیت گسترده ای دارد و لازم است بتواند به خوبی تهدیدات را دسته بندی و زیر ساخت ها را بشناسد و بتواند خدمت رسانی مستمر به شهروندان را حفظ کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج، رعایت تمامی ملاحظات پدافند غیرعامل را با توجه به گستردگی حوزه فعالیت شهرداری در تصمیم‌گیری مدیریت شهری به خصوص در انجام فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و صدور انواع مجوزها را ضروری دانست.

منعمی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش پدافند غیرعامل در راس فعالیت‌ها قرار گیرد،خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به گستردگی حوزه تهدیدات، مشارکت همگانی در جهت هم‌افزایی، پیشبرد اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل از ضروریات است که باید به آن اهتمام کافی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =