• ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
  • کد خبر: 81993
1

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: به‌منظور ارتقا ایمنی تردد دانش آموزان، خط‌کشی عابر پیاده و کف نویسی ترافیکی در خیابان‌های مجاور مدارس انجام شد.

محمد گروسی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ از خط‌کشی‌ها و کف نویسی در سطح خیابان‌های مجاور مدارس سطح منطقه خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش بار ترافیکی در معابر مجاور مدارس، نسبت به رنگ‌آمیزی و خط‌کشی ترافیکی در محدوده مدارس سطح این منطقه اقدام شده است.

گروسی گفت: این طرح باهدف ایمن‌سازی و بهبود عبور و مرور دانش آموزان از طریق تأمین امکانات ترافیکی انجام‌شده است.

این مسئول با تأکید بر اهمیت ایمنی در تردد شهروندان از خیابان‌ها و معابر، وجود علائم اخباری و ترافیکی را در نظم بخشیدن به عبور و مرور شهروندان به‌خصوص دانش آموزان مهم تلقی کرد.

مدیر منطقه یک کرج افزود: این اقدامات به‌منظور کاهش ضریب خطرات ناشی از حوادث رانندگی در محدوده مدرسه فراندیش در خیابان لادن چهر و با اجرای سرعت کاه در محدوده مدرسه فتاحی، اجرای خط‌کشی عابر پیاده در بلوار اقاقیا و محدوده مدرسه اعتماد و بلوار کاج، انجام‌ شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم  با اقدامات انجام‌شده جلب رضایت شهروندان بخصوص خانواده‌های دانش آموزان  را در راستای عبور و مروری بدون خطر فراهم آورده و سال تحصیلی بدون حوادث و اتفاقات ناگوار پیش رو داشته باشیم.

محوطه مدارس سطح منطقه ۱ کرج ایمن‌سازی شد

محوطه مدارس سطح منطقه ۱ کرج ایمن‌سازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =