4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: از ویژگی‌های شهر شاداب و زیست پذیر وجود درخت و فضای سبز در شهرها و توجه مدیریت شهری به نگهداری از فضای سبز موجود و توسعه آن است.

سعید صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: درراستای تداوم برنامه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز شهری سم‌پاشی درختان، درختچه‌ها ورزها باهدف مقابله و مبارزه با آفات انجام شد.

صفری با اشاره به سم‌پاشی درختان گفت: حوزه فضای سبز در تداوم برنامه‌های نگهداری فضای سبز شهری، سم‌پاشی را باهدف مقابله و مبارزه با آفات درختان و فضای سبز آغاز کرد.

وی عملیات سم‌پاشی را باهدف مبارزه با آفات نباتی، مقابله با شته‌ها و جلوگیری از انتقال بیماری‌های ویروسی و گیاهی عنوان کرد و افزود: در این مرحله بیش از سه هزار اصله درخت و ۱۱ هزار مترمربع رز و درختچه سم‌پاشی شد.

این مسئول با تأکید بر رعایت استاندارد و موارد ایمنی در هنگام سم‌پاشی گفت: عملیات سم‌پاشی با رعایت اصول فنی توسط سبزبانان صورت می‌گیرد.

صفری با اشاره به اهمیت حفظ و توسعه فضای سبز شهری گفت: از ویژگی‌های شهر شاداب و زیست پذیر وجود درخت و فضای سبز در شهرها و توجه مدیریت شهری به نگهداری از فضای سبز موجود و توسعه آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =