قاسمپور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: آیا وقت آن نرسیده که مماشات با آشوبگران پایان یابد؟ تا به حال صبر کردیم تا مردم بفهمند ماهیت اغتشاشگران و عقبه و پشت پرده آن ها چیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج به اتفاقات و آشوب‌های اخیر در کشور و استان البرز  اشاره کرد و گفت: برخی به بهانه شعار آزادی بانوان حمام خون به راه می‌اندازند و بهترین جوانان ما که بی سلاح و بی دفاع هستند مثل شهید آرمان علی وردی و بسیجی شهید روح الله عجمیان را به شهادت می رسانند حتی به لباس پیغمبر هم رحم نکردند و یاسر اسماعیلی را به جرم لباس پیغمبر پوشیدن و و دفاع از انقلاب و اسلام شکنجه کردند و آرتین ها را یتیم کردند. 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: نیروهای مخلص نیروی انتظامی و بسیجی را به بدترین نوع مورد هجوم قراردادند نیرویی که برای دفاع از خود به پیکر نیمه جانش لگد پرانی کردند، بسیجیانی که هنگام سیل وزلزله و کرونا همیشه در کنار مردم بودند.

قاسم پور بیان کرد: در حادثه اتوبان کرج- قزوین که برخی از حوادث را از نزدیک دیدم و لمس کردم این افراد به ماشین نیروی انتظامی که در حال بازکردن مسیر و خدمت رسانی به مردم بود نیز رحم نکردند.

وی تاکید کرد: به داعشی های وطنی که اسلحه را مستقیم و در نزدیک ترین حالت ممکن به سمت نیروهای انتظامی نشانه می‌روند و دختران روسری از سر برداشته‌ای که هلهله کنان بر پیکر نیمه جان آن ها لگد می‌زنند، چه باید گفت؟

قاسم پور خاطرنشان کرد: اکنون این هوشیاری حاصل شده و آن‌هایی که باید متوجه می‌شدند، شدند؛ اکنون زمان آن رسیده که به این هرج و مرج ها پایان دهیم و انتقام خون شهیدانمان را بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: امروز روز مماشات با کسانی که علنا پا روی خون شهدا می‌گذارند نیست امیدوارم انتقام خون شهدا گرفته شود.

وی تاکید کرد: در این راستا انتقادی هم از نقش کمرنگ مدیریت شهری و سازمان فرهنگی در جهاد تبیین داریم زیرا وقتی کار فرهنگی کم می‌شود، هزینه کار امنیتی افزایش می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =