7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از کاشت بیش از دو هزار مترمربع گل بنفشه در سطح منطقه خبر داد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه کاشت گل‌های فصلی هرساله با فرارسیدن فصل پاییز آغاز می‌شود، در این راستا بیش از دو هزار مترمربع از عرصه‌های سبز منطقه با کاشت گل بنفشه مزین شد.

کمالی روستا عنوان کرد: بنفشه از گیاهانی است که در باغچه کاشته می‌شود که در فصل بهار به حداکثر گلدهی می‌رسد و با توجه به اینکه زمان کاشت بذر این گل اواخر تابستان تا اواسط پاییز است، به همین منظور این منطقه اقدام به کاشت سه هزار و ۴۳۵ جعبه گل بنفشه در سطح منطقه کرده است.

وی با اشاره به زیبایی گل بنفشه و مقاوم بودن آن برای کاشت در باغچه‌ها و فضای آزاد گفت: یکی از محبوب‌ترین گیاهان برای کاشت در باغچه‌های سطح شهر گل بنفشه است که باعث زیباتر شدن شهر و بهبود روحیه افرادمی شود.

وی به اشاره به مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهر افزود: بی‌توجهی و لگد کردن گل‌های بلوارها در هنگام عبور از عرض خیابان توسط شهروندان و چیدن گل‌ها پس از کاشت جهت مصارف خانگی از موضوعاتی است که شهروندان باید به آن توجه داشته باشند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این طرح در معابر، میدان‌ها، خیابان‌ها، پارک‌ها و بوستان‌های محلی و نیز رفیوژهای وسط خیابان‌ها انجام‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =