عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری جلسه هماهنگی و هم اندیشی پیرامون طرح پیاده‌راه بلوار امام‌زاده حسن (ع) تا میدان قدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا در حاشیه این جلسه که با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، نمایندگان معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت شهرسازی و معماری برگزار شد، تاکید کرد: پیاده راه امام‌زاده حسن(ع) با عنایت به وجود پتانسیل‌های ویژه این محدوده و به واسطه قرارگیری در بافت تاریخی شهر و پتانسیل‌هایی چون آستان امام‌زاده حسن(ع) و کاروانسرای شاه‌عباسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول افزود: پس از ارائه طرح توسط مشاور، پیرامون مشکلات و موانعی اجرایی پروژه مذکور (از جمله مباحث ترافیکی، جا به جایی ایستگاه های تاکسی و ...) بحث و تبادل نظر صورت گرفت و موضوع الحاق فضای مقابل کاروانسرای شاه‌عباسی به پیاده‌راه در راستای ارتقای کیفیت فضایی پیاده راه با تاکید ویژه بر عنصر تاریخی ارزشمند کاروانسرا مورد بحث قرار گرفت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج اضافه کرد: همچنین مقرر شد با همکاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ضمن حذف دیوارهای محوطه کاروانسرا، فضای آن به پیاده راه الحاق و جهت استفاده شهروندان طراحی شود.

وی متذکر شد: اجرایی شدن پیاده راه نیازمند همکاری و هماهنگی‌های بین حوزه‌ای است و امید است اجرایی شدن پروژه به عنوان اولین فضای پیاده راهی در شهر، گامی موثر در راستای ارتقای کیفیت زندگی، افزایش رضایتمندی و حضور پذیری شهروندان و در واقع انسان محور نمودن فضاهای شهری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =