4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج از اجرای پروژه ساماندهی و احداث نوار سبز در بلوار ۲۰۰ بر اساس طرح تفصیلی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد.

سعید صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: پروژه احداث نوار سبز بلوار شهرداری نبش بلوار ۲۰۰ بر اساس طرح تفصیلی با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مساحت چهار هزار و ۶۷۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

این مسئول در تشریح اقدامات صورت گرفته در این پروژه عنوان کرد: اجرای یک هزار و ۵۰۰ متر کف‌پوش، یک هزار متر طول جدول‌گذاری، سه عدد نشیمن‌گاه، ست تندرستی کودکان، آبخوری، سیستم‌های روشنایی و زیرسازی از اقداماتی است که در این پروژه در حال اجرا است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این پروژه باهدف افزایش سرانه فضای سبز منطقه و زیباسازی سیمای بصری شهری صورت گرفته، افزود: ادامه اقدامات این پروژه اعم از تجهیزات پارکی، کاشت درخت و گیاه و اجرای فضای سبز در دستور کار است که به‌زودی تکمیل و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این پروژه زمین‌بازی بسکتبال به متراژ ۵۱۰ متر برای استفاده عموم شهروندان و ورزشکاران نیز در دست اقدام است.

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث نوار سبز در بلوار «۲۰۰»

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث نوار سبز در بلوار «۲۰۰»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =