2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم در شهرک مدرس و شیخ سعدی از ابتدای سال در حال انجام است، افزود: احداث و توسعه فضای سبز، بهسازی و آسفالت معابر از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرک بوده که امسال عملیاتی شده است.

به گزارش کرج امروز، مرتضی شریف کاظمی با حضور در برنامه زنده (نگاه مردم) با اشاره به خدمات این منطقه طی سال جاری به ساکنین شهرک مدرس و شیخ سعدی گفت: احداث پارک سراج به مساحت دو هزار و ۸۰۰ مترمربع، بهسازی و آسفالت معابر همچنین هدایت آب‌هایی سطحی با ایجاد چاه جذبی از اقدامات این منطقه بوده است.

شریف کاظمی در ادامه به اقدامات یک‌ساله در منطقه اشاره کرد و گفت: تکمیل و افتتاح بلوار موازی شهدای حسین‌آباد راه‌آهن و حل معضل ترافیکی این محدوده، تکمیل و افتتاح بوستان خرمالو در خیابان شهید نجاری به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع، کاشت ۹ هزار اصله نهال در معابر سطح منطقه و حاشیه اتوبان قزوین – کرج، مناسب‌سازی و تعریض پیاده راه خیابان مصباح به متراژ یک هزار و ۴۵۰ مترمربع از اقداماتی است که طی سال جاری اجرایی شده است.

وی تکمیل سرای محله در پارک بنفشه واقع در شهرک بنفشه، تکمیل و بهره‌برداری از دو مورد زمین چمن مصنوعی در پارک شیخ‌آباد و بوستان بنفشه، آغاز مجدد عملیات احداث پارک کامیون داران به مساحت ۱۳ هزار مترمربع همچنین آغاز عملیات عمرانی احداث پارک در انتهای محله شهید صدوقی (خیابان کشتارگاه) به مساحت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه عنوان کرد.

 مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: طی سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به محلات این منطقه داریم که طبق زمان‌بندی مشخص اجرایی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =