9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از کاشت چهار هزار مترمربع گل بنفشه در یک ماه اخیر در میادین و بلوارهای سطح این منطقه خبر داد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به‌منظور زیباسازی فضای شهری، همچنین لطافت بخشیدن به کالبد شهر و افزایش سرانه فضای سبز، چهار هزار مترمربع گل بنفشه طی یک ماه گذشته در بلوار بلال، بلوار دانش‌آموز، بلوار طالقانی جنوبی و میدان شهید فهمیده کاشته شد.

وی به لزوم افزایش سرانه‌های فضای سبز در سطح این منطقه تأکید کرد و گفت: حوزه فضای سبز منطقه اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه با کاشت گل‌های فصلی در معابر، بوستان‌ها و بلوارها انجام داده است.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج زیبایی شهر و کاهش آلودگی هوا را درگرو افزایش سرانه فضای سبز اعلام کرد و افزود: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری بااهمیت‌تر از پیش جلوه کرده است و در نظر داریم بیش‌ازپیش در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم.

رشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط واحد فضای سبز این منطقه گفت: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده است که موجب آرامش روانی شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به عملیات کاشت گل‌های فصلی در منطقه، گفت: این منطقه در راستای بهبود منظر شهری و باهدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی میان شهروندان، اقدام به کاشت انواع گل‌های فصلی در بلوارها و میدان‌های این شهر کرده است.

زیبایی گل‌های بنفشه در میادین و بلوارهای منطقه ۹ کرج

زیبایی گل‌های بنفشه در میادین و بلوارهای منطقه ۹ کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =