خسروی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: روزانه بیش از ۱۵۰۰ تن انواع پسماند خانگی و بیمارستانی وارد مرکز دفن و پردازش حلقه دره می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، روزانه بیش از ۱۵۰۰ تن انواع پسماند خانگی و بیمارستانی وارد مرکز دفن و پردازش حلقه دره می‌شود که با توجه به رشد فزاینده جمعیت استان البرز و محدود بودن ظرفیت پذیرش حلقه دره با بیش از ۳۰ سال سابقه دفن زباله در این مکان، مدیران شهری را برآن داشته است تا با برنامه ریزی و کارشناسی‌های لازم تدابیری اتخاذ کنند که مشکل زباله استان در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از روش‌های نوین و فناوری‌های روز رفع شود.  

محمدرضا خسروی با قدردانی از استاندار البرز درخصوص حمایت‌های بی دریغ وی جهت تامین اعتبار لازم برای ساخت کارخانه زباله سوز اظهار داشت: راه اندازی تاسیسات زباله سوز یکی از بدیع ترین روش‌های دفع و بی اثرسازی زباله های شهری و بیمارستانی است که بسته به مورد مصرف آن ضمن صرفه جویی اقتصادی، حفظ محیط زیست، جلوگیری از آلودگی محیطی و بافت خاک موجب تولید انرژی شده و از انرژی حاصل از این روش برای تولید برق و... استفاده می‌شود.

وی گفت: استاندار البرز با درک صحیح از مخاطرات احتمالی حلقه دره در آینده، اهتمام ویژه ای برای ساماندهی موضوع پسماند در البرز دارد و با پیگیری‌های وی بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری لازم جهت راه اندازی کارخانه زباله سوز از منابع ملی و بخش دیگری هم توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد.

 رییس سازمان پسماند در پایان بیان کرد: راه اندازی کارخانه زباله سوز در مرحله پیش مطالعاتی است و امیدواریم پس از مطالعات دقیق و کارشناسی در آینده نزدیک شاهد شروع عملیات احداث این کارخانه در حلقه دره باشیم.

راه اندازی کارخانه زباله سوز در مرحله پیش مطالعاتی است/ تعامل دولت و بخش خصوصی برای تامین منابع مالی

راه اندازی کارخانه زباله سوز در مرحله پیش مطالعاتی است/ تعامل دولت و بخش خصوصی برای تامین منابع مالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =