سعید صفری - کراپ‌شده

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج، گفت: اراضی بایر و زمین‌های خالی رها شده در محدوده شهرداری منطقه چهار توسط عوامل معاونت خدمات شهری پاک‌سازی شد.

سعید صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از پاک‌سازی زمین‌های بایر و بی‌دفاع شهری و جمع‌آوری بیش از ۱۲۰سرویس کامیون و خاور، شاخه و برگ، خاک و نخاله‌های ساختمانی باهدف رفع مشکلات زیست‌محیطی و آراستن چهره و منظر شهری خبر داد.

صفری از تداوم عملیات پاک‌سازی زمین‌های بایر و قطعات خالی خبر داد و افزود: پاک‌سازی و هم‌سطح سازی زمین‌های بایر باهدف ارتقاء سلامت و بهداشت محیط شهری، رفع مشکلات زیست‌محیطی و آراستن چهره و منظر شهری و همچنین تأمین رفاه و آسایش شهروندان در دستور کار این منطقه قرارگرفته است.

وی بر اهمیت ساماندهی زمین‌های بایر تأکید کرد و گفت: با توجه به کثرت این زمین‌ها و هم‌جواری آن با بافت‌های مسکونی، پاک‌سازی و نخاله برداری آن‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج بابیان این مطلب که در ماه جاری بیش از ۱۳ هکتار تسطیح در زمین‌های خالی صورت پذیرفته، ادامه داد: با توجه به اینکه زمین‌های خالی سیمای بصری شهر را مخدوش می‌کند و اگر از وجود زباله، خاک و نخاله پاک‌سازی نشود محلی برای فعالیت حشرات و جوندگان موذی می‌شود که سلامت شهروندان را به خطر خواهد انداخت.

به گفته این مسئول طی ماه جاری ۳۰ سرویس کامیون و ۹۰ سرویس خاور نخاله، ضایعات و شاخه و برگ و... با تناژ بیش از ۷۵۰ تن در راستای حفظ سیما و منظر شهری و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی جمع‌آوری‌شده است.

وی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: از ریختن زباله، خاک و نخاله در زمین‌های خالی خودداری کنند تا با همراهی یکدیگر شهری پاک و زیبا داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =