عمار ایزدیار

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تسریع در تعیین تکلیف بانک اطلاعاتی املاک شهرداری، علاوه بر جلوگیری از سوء مدیریت و بروز مفسده‌های احتمالی می تواند موجب بالا رفتن شاخص شفافیت و تسهیل انجام امور در زمینه مدیریت املاک شهرداری شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار از برگزاری جلسه پایش بانک اطلاعاتی املاک متعلق به شهرداری کرج با حضور اعضای شورای شهر، معاونان مالی و اقتصادی، شهرسازی و برنامه ریزی شهرداری، مدیرکل املاک و قائم مقام سازمان فاوا خبر داد و اظهار داشت: مباحث بسیار خوبی در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: یکی از بزرگترین سرمایه‌های مدیریت شهری املاک متعلقه است که اطلاعات آن ها تا به امروز به درستی احصاء نشده است در صورتی که این اطلاعات به درستی و دقیق احصاء و ساختارمند و نظام مند شود، می‌تواند درآمد پایداری را برای شهرداری ایجاد کرده و از طرفی در توافقات و تهاترات، به توسعه شهر و افزایش سرعت پروژه‌های عمرانی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه طرح تکمیل و ساماندهی بانک اطلاعاتی املاک متعلق به شهرداری از سوی شورای اسلامی شهر ارائه شد، عنوان کرد: ایجاد و ساماندهی بانک اطلاعات املاک متعلق به شهرداری کرج یکی از مهمترین نیازهای مجموعه مدیریت شهری است که انجام آن از سنوات گذشته در دستور کار شهرداری قرار داشته است.

ایزدیار خاطرنشان کرد: در حال حاضر با همکاری اداره کل املاک و مستغلات و سازمان فناوری اطلاعات بانک اطلاعات بر اساس اطلاعات موجود در آن اداره کل و مناطق تابعه بخشی از اطلاعات املاک متعلقه در سامانه مربوطه پیاده سازی شده است.

وی بیان کرد: هرگونه برنامه ریزی جهت مدیریت و بهره برداری از املاک متعلق به شهرداری کرج در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری و رفع نیازهای موجود مستلزم تکمیل بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری کرج بوده و حصول این امر نیازمند همکاری و هماهنگی همه حوزه های ذیربط در این زمینه است.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: تسریع در تعیین تکلیف این بانک اطلاعاتی، علاوه بر جلوگیری از سوء مدیریت و بروز مفسده های احتمالی می‌تواند موجب بالا رفتن شاخص شفافیت و تسهیل انجام امور در زمینه مدیریت املاک شهرداری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =