چپردار

فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بسیج یادآور ایثار، مقاومت و اقتدار است، گفت: تفکر بسیجی و بسیج همیشه در میدان مبارزه و مقاومت نقطه قوت نظام اسلامی بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار ضمن تبریک هفته بسیج به برنامه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: حضور در مانورهای شهری، اداری با آمادگی کامل نیروها، شرکت در همایش‌های جاری، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، نیروی انتظامی، بسیج، امنیت و اقتدار، جلسات با شورای فرماندهی، نیروهای فعال و عادی پایگاه بسیج، تقدیر از بسیجیان فعال، مراسم میلاد اسوه صبر و تقوی حضرت زینب (ع)، تقدیر از بسیجی فعال و نمونه خواهران، استمرار آماده باش در حفظ اماکن اداری شهرداری و شورای اسلامی شهر در بروز اغتشاش و نا آرامی، بصیرت افزایی و تحلیل حوادث جاری از برنامه‌های هفته بسیج در پایگاه بسیج شهیدان نژادفلاح است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری افزود: بسیج مظهر مقاومت و اقتدار بوده و در نهایت مظلومیت پشتوانه میدانی و عملیاتی ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

چپردار یادآور شد: حضور رزمندگان و شهدای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع)،جهاد سلامت، سازندگی، امنیت و اقتدار خاطرات ماندگاری را برای فرهنگ متعالی اسلام،انقلاب،کشور و مردم به ارمغان نهاده است.

فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بسیج به یک پایگاه، خاکریز یا منطقه اختصاص نداشته و این تفکر همه مرزها را شکسته و به عنوان الگوی جهاد، مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی معرفی گردیده است. بسیج در جهان با نام سردارانی چون قاسم سلیمانی در تاریخ می‌درخشد و همواره پشتوانه عظیم امید و انگیزه مظلومان عالم است.

وی گفت: فرهنگ دفاع مقدس و تفکر بسیج عامل تعالی و شکوفایی نسل جوان  و نیاز جامعه امروز می باشد، هر جایی که مسئولین از این مولفه های فرهنگی عدول نموده‌اند، در مسیر دچار چالش و مشکل گردیده و بی تردید ترویج تفکر بسیج که مالامال از اخلاص،ایثار، مقاومت، بصیرت و ولایتمداری است، تنها راه برون رفت از دام هجمه‌های نفوذ و براندازی را میسر خواهد کرد.

به گفته فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر کرج، بصیرت و ولایتمداری بسیج باید در خواص مدعی جامعه اسلامی نیز تبلور، بروز، شهود و یا اثر نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =