سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۴۵ ردیف بودجه‌ای برای محلات هدف بازآفرینی پیش بینی شده است.

به گزارش  پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا در حاشیه اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان کرج در سال جاری اظهار داشت: ستاد بازآفرینی شهرستان فرصت مناسبی را جهت هم راستاسازی سیاست‌ها، هماهنگی اقدامات و ایجاد وحدت رویه بین کلیه دستگاه‌های اجرایی در بافت‌های ناکارآمد شهری را فراهم کرده است.

وی افزود : برنامه امسال بازآفرینی شهرداری کرج، به اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان ارائه و مقرر شده کلیه دستگاه‌های عضو، ظرف مهلت دو هفته نسبت به ارائه برنامه اقدامات خود به دبیرخانه ستاد (شهرداری کرج) اقدام لازم را بعمل آورند.

وی توضیح داد: سند توسعه محلات حسین آباد و حصارک بالا که تحت نظارت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرج تهیه ، ارائه و به تصویب اعضا رسیده است.

سعیدی کیا  در ادامه خاطر نشان کرد: موضوع سند دار کردن اراضی قولنامه‌ای از مهم‌ترین معضلات بافت‌های ناکارآمد است که هر گونه اقدام در این محلات را با مشکلات حقوقی متعددی مواجه کرده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج توضیح داد: در این راستا و با استناد به ماده ۹ قانون "حمایت از احیاء بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد" تشکیل هر چه سریعتر هیئت ماده ۹ در اداره کل ثبت اسناد و املاک جهت پیگیری اخذ اسناد املاک قولنامه‌‎ای در بافت‌های فرسوده، مورد تأکید قرار گرفته است.

این مسئول در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات ستاد جهت پیگیری مصوبات، اظهار داشت: شهرداری و فرمانداری شهرستان کرج بطور جد در راستای تحقق این هدف پیگیری‌های لازم را بعمل خواهند آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =