9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت خیابان‌های شهرک نهال و بذر با توزیع بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ تن آسفالت خبر داد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در تشریح اقدامات واحد عمران منطقه اظهار کرد: پیرو درخواست شهروندان و پیگیری‌های صورت گرفته، ترمیم و بهسازی معابر خیابان‌های شهرک نهال و بذر در جاده محمد شهر به متراژ ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با صرف دو هزار و ۱۵۰ تن آسفالت اجرایی شد.

رشیدی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی در شهرداری‌ها نظارت بر کیفیت آسفالت معابر و نیز ترمیم به‌موقع آن‌ها است، افزود: عملیات آسفالت معابر منطقه طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی‌شده، صورت می‌گیرد.

این مسئول، ضرورت برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه را یادآور شد و افزود: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح منطقه بر اساس نیاز محله‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‌که اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول این مدت با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان خاطر نشان کرد: برای عمران و نوسازی معابر و محلات این منطقه برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =