لایروبی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از عملیات لایروبی و گندزدایی منهول‌ها در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و افزود: این اقدام با فرا رسیدن فصل بارندگی و به جهت پیشگیری از احتمال سرریز شدن فاضلاب صورت گرفته است.

حمید دانشی‌کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل بارندگی به جهت پیشگیری از احتمال سرریز شدن فاضلاب و نیز تأمین بهداشت عمومی،  عملیات لایروبی و گندزدایی منهول‌ها در میدان مرکزی میوه تره بار شهرداری کرج بصورت مستمر در حال انجام است.

این مسئول در تشریح فواید اجرای عملیات لایروبی انهار در فصول بارندگی گفت: این امر از مسدود شدن کانال‌ها و تخریب آنها جلوگیری کرده همچنین باعث کاهش آلودگی نیز می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: تعدادی از دریچه‌ منهول‌ها که طی سالیان گذشته تخریب شده بودند نیز توسط نیروهای مربوطه ساخته و نصب شدند.

دانشی کهن خاطر نشان کرد: این سازمان با بکارگیری تمام نیروهای خود ضمن نظارت روزانه، مشغول به فعالیت هستند تا خدمات ارزنده‌ای به همشهریان عزیز شهر کرج ارائه شود.

گفتنی است؛ میدان مرکزی میوه و تره بار با ۱۸۳ حجره در جاده محمد شهر، منطقه ۲ شهرداری کرج واقع شده است.

اجرای عملیات لایروبی میدان مرکزی میوه و تره بار

اجرای عملیات لایروبی میدان مرکزی میوه و تره بار

اجرای عملیات لایروبی میدان مرکزی میوه و تره بار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =