1

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از ایجاد نهری به متراژ ۱۰۰ متر در معبر زیر پل جانبازان به‌منظور رفع آب‌گرفتگی خبر داد.

محمد گروسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از ایجاد نهر به متراژ ۱۰۰ متر در معبر زیر پل جانبازان به‌منظور رفع آب‌گرفتگی خبر داد و گفت: همواره معضل آب‌گرفتگی معابر در فصل بارش‌ها مشکلاتی را درآمد و شد شهروندان به وجود می‌آورد.

گروسی گفت: به همین دلیل همه ساله برای جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارش‌ها و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اقداماتی انجام می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج، عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی را یکی از برنامه‌های اساسی این شهرداری اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای این پروژه جمع‌آوری، هدایت و دفع آب‌های سطحی، رفاه و آسایش شهروندان است که با اجرای این عملیات علاوه بر رفع مشکلات اهالی، بتوانیم رضایتمندی ساکنین این منطقه را فراهم کنیم.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: خیابان چالوس یکی از شاهراه‌های ورودی شهر کرج واقع در منطقه یک است و جلوگیری از آب‌گرفتگی در این معبر و کاهش حجم بالای ترافیک در زمان بارندگی بسیار حائز اهمیت است.

 گروسی ادامه داد: در همین راستا، با ایجاد نهری به طول ۱۰۰ متر جهت هدایت آب‌های سطحی در زمان بارش نزولات آسمانی، معضل آب‌گرفتگی در این محدوده مرتفع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =