حمید دانشی کهن

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اعلام راه‌اندازی سامانه آنلاین نرخ‌نامه، گفت: شهروندان کرجی می‌توانند قیمت اقلام مصرفی را به صورت آنلاین در سایت این سازمان مشاهده کنند.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، حمید دانشی کهن با اعلام این خبر اظهار داشت: برای نخستین بار است که شهروندان کرجی می‌توانند قیمت محصولات عرضه شده در بازارهای روز شهر کرج را به صورت آنلاین مشاهده کنند.


این مسئول همچنین افزود: نرخ نامه انواع محصولات قابل عرضه در غرف پروتئین، میوه، سبزیجات (برگی و غیربرگی) همچنین نرخ نامه انواع حبوبات و خشکبار به صورت آنلاین در پرتال این سازمان بارگذاری شده است.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: این مهم با هدف شفافیت هرچه بیشتر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان انجام شده است.


دانشی کهن در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مغایرت قیمت ها مراتب را با سامانه ۱۳۷ و همچنین با مراجعه به دفتر بازار در میان بگذارند.


گفتنی است این سامانه به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج راه اندازی شده است.
 

راه‌اندازی سامانه «نرخ‌نامه»/ امکان مشاهده آنلاین قیمت اقلام مصرفی فراهم شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =