اقامه نماز

رییس ستاد اقامه نماز شهرداری کرج از تشکیل شورای اقامه نماز سازمان حمل و نقل بار و مسافر خبر داد.

حمید محبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز در میان کارکنان حوزه‌های مختلف شهرداری کرج، تشکیل شورای اقامه نماز در مناطق، سازمان‌ها و ... در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته تا کنون این شورا در تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری کرج تشکیل شده و تنها سازمان حمل و نقل بارو مسافر باقی مانده بود که طی جلسه‌ای با حضور رییس این سازمان، شورای اقامه نماز این مجموعه هم تشکیل شد.

وی توضیح داد: تشکیل شورای اقامه نماز سازمان حمل و نقل بار و مسافر از چند جهت اهمیت زیادی دارد. اول اینکه در ترمینال شهید کلانتری، به عنوان زیرمجموعه این سازمان، نمازهای یومیه به صورت جماعت و با حضور روحانیون برگزار می‌شود.

محبی ابراز کرد: علاوه براین، به صورت روزانه شاهد برپایی نماز ظهر و عصر در ساختمان شماره ۱ و ۲ سازمان حمل و نقل بار و مسافر هستیم و بدون شک تشکیل این شورا نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در میان کارکنان شهرداری است.

این مسئول ادامه داد: تلاش برای نهادینه کردن اقامه نماز در جامعه از وظایف مهمی است که برعهده داریم و اقامه نماز اول وقت و به جماعت باید در سطح ادارات با قوت بیشتری در دستور کار باشد.

رییس ستاد اقامه نماز شهرداری کرج با بیان اینکه برای ترویج نماز و فرهنگ‌سازی در جامعه باید تلاش مستمر انجام شود، افزود: باید با تصمیم سازی، هم اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب، فرهنگ اقامه نماز در بین مردم به ویژه نسل جوان نهادینه شود.

گفتنی است، در جلسه مذکور، محسن امیدوار حسینی به عنوان رییس ستاد اقامه نماز سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج معرفی شد.

شورای اقامه نماز سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج تشکیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =