4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از آغاز بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌رو خیابان پیچک یک و خیابان طالقانی غربی در راستای توسعه شهر انسان‌محور خبر داد.

سعید صفری در گفت‌وگو یا پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به لزوم ساماندهی و توجه به وضعیت پیاده‌روهای شهری به‌منظور ارتقای سلامت روان شهروندان، گفت: هدف از اجرای این اقدامات، ارتقای کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین، زیباسازی معابر و همچنین اهمیت به‌سلامت شهروندان است.

وی با تا کید بر اهمیت وضعیت بهسازی پیاده‌روها و نقش آن در بهبود مدیریت ترافیک شهری افزود: در راستای ارائه بهینه خدمات به شهروندان و ضرورت تفکیک فضای عابرین پیاده از خیابان و آسفالت، اجرای عملیات بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها در نقاطی از جمله خیابان طالقانی غربی و خیابان پیچک در دست اجرا است.

صفری خاطرنشان کرد: نتایج نشان می‌دهد که پیاده‌روها در کیفیت زندگی و فضاهای شهری، سرزندگی و تعاملات شهری شهروندان نقش بسزایی دارند و رسیدگی و طراحی مناسب پیاده‌روها باعث حضور شهروندان در فضای شهری خواهد شد این امر پیاده‌روی را افزایش داده و استفاده بیش‌از حد وسایل نقلیه شخصی را کاهش می‌دهد.

 پیاده‌روهای منطقه ۴ کرج بهسازی می‌شود

 پیاده‌روهای منطقه ۴ کرج بهسازی می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =