محمد گروسی منطقه یک

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۸ کوچه از محله اسلام‌آباد جدول‌کشی و آسفالت شده است.

محمد گروسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه بهسازی آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های شهروندان است، اظهار داشت: منطقه یک شهرداری کرج پاسخ گوی به‌موقع به مطالبات شهروندان است به همین منظور بهسازی آسفالت معابر به‌عنوان یکی از خواسته‌های مهم شهروندان در حال انجام است.

گروسی بابیان اینکه در سال گذشته ۱۰۳ درصد جذب بودجه عمرانی توسط منطقه صورت گرفته است، افزود: اغلب اقدامات عمرانی این منطقه در محله اسلام‌آباد صورت گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۸ کوچه از محله اسلام‌آباد جدول‌کشی و آسفالت شده، افزود: بودجه در نظر گرفته‌ شده برای ردیف‌های عمرانی این منطقه هفت میلیارد تومان است که روند جدول‌کشی و آسفالت معابر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه آسفالت معابر در محله اسلام‌آباد از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان این محدوده از منطقه بوده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ معبری از اسلام‌آباد باقی نمی‌ماند که نیاز به جدول‌کشی و ترمیم آسفالت داشته باشد.

محله محوری و توجه به مطالبات شهروندان در اولویت شهرداری منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: محله محوری و توجه ویژه به مطالبات شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری، از اصلی‌ترین رویکرد این منطقه خواهد بود.

وی گفت: در این راستا و باهدف پاسخگویی به مطالبات مردمی، شناسایی دقیق مسائل محلات و ایجاد تسهیل و تسریع در رفع مشکلات، از نقاط و محدوده‌های مورد درخواست شهروندان بازدید و برای رفع آن‌ها تلاش می‌شود تا در کمترین زمان ممکن درخواست شهروندان انجام شود.

گروسی با اشاره به اینکه بیشترین توجه ما در سال جاری ارائه خدمات عمرانی و رفاهی به محله کم برخوردار اسلام بوده است، گفت: در این راستا اقدامات منطقه بر اساس توجه به مطالبات ساکنین این محله صورت گرفته است.

وی با اشاره به احداث پارک ۲۳ هزار هکتاری دانایی در محله اسلام‌آباد، افزود: بعد از موضوع آسفالت و بهسازی معابر در محله اسلام‌آباد، توسعه فضای سبز را از دیگر مطالبات شهروندان این محله برشمرد که به جد در حال پیگیری است.

گروسی گفت: در مدتی که در این منطقه به‌ عنوان مدیر در خدمت شهروندان این منطقه بوده‌ام، توانسته‌ام در خصوص توسعه فضای سبز اقدامات مطلوبی را در محلات کم برخوردار این منطقه انجام دهم به صورتی در این مدت سرانه فضای سبز منطقه از ۹.۲ به ۹.۶ افزایش پیدا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =