فرزین فرشاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: حوزه حمل‌ونقل یکی از اساسی‌ترین بخش‌های زیربنایی اقتصاد کشور به شمار می‌رود که این مهم نقش تأثیرگذاری را در راستای توسعه اقتصادی و شهری جوامع نیز ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فرزین فرشاد ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل، اظهار کرد: حوزه حمل‌ونقل یکی از اساسی‌ترین بخش‌های زیربنایی اقتصاد کشور به شمار می‌رود که این مهم نقش تأثیرگذاری را در راستای توسعه اقتصادی و شهری جوامع نیز ایفا می‌کند.

وی همچنین تأکید کرد: بدون شک توجه به حمل‌ونقل انسان‌محور و توسعه پایدار از اهداف مهم معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج محسوب می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج ضمن قدردانی از فعالان عرصه حمل‌ونقل، تصریح کرد: طی کردن مسیر توسعه پایدار شهری و تحقق عدالت اجتماعی در این حوزه بدون تلاش بی‌وقفه و دلسوزانه فعالان این بخش میسر نخواهد شد.

به گفته فرشاد، بر اساس اعلام شورای فرهنگ عمومی کشور روز ۲۶ آذر در سال ۱۳۷۶ به‌عنوان روز حمل‌ونقل نام‌گذاری شد و هدف از نام‌گذاری چنین روزی آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه حمل‌ونقل در اقتصاد ایران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =