رشیدی

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در معابر این منطقه طی ماه جاری خبر داد.

 مهدی رشیدی در گفت و گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با هدف رفع مشکلات و ساماندهی معابر سطح منطقه، عملیات جدول‌گذاری و روکش آسفالت در کوچه میثمی در منطقه ۹ انجام شد.

رشیدی عنوان کرد: بر این اساس باهمت حوزه عمران منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان قائم کوچه میثمی واقع در محله چهارصد دستگاه با تناژ ۷۰ تن و عملیات جدول‌گذاری به متراژ ۲۰۰ مترمربع انجام شد.

این مسئول گفت: تمام مراحل عملیات روکش آسفالت در معابر همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت گرفته است تا این عملیات باکیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

وی با اشاره به این‌که اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول سال با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌ها تعیین‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =