7

 سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: از زیرسازی خیابان‌های منطقه به متراژ ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع به‌منظور بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت و تسهیل در تردد شهروندان خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت برخی از معابر و خیابان‌های سطح شهر به دلیل فرسودگی آسفالت، زیرساخت‌های غیراصولی، تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی و... نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد.

یگانی با تأکید بر اینکه یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها را می‌توان ساماندهی و ارتقای کیفیت شهری دانست که در این‌ بین آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها با زیرسازی و ارتقای کیفیت به‌عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

این مسئول گفت: همه شهروندان حق برخورداری از مزایای باکیفیت شهری را دارند و از این‌رو بر مبنای اصول توسعه متوازن شهری، عزم مناسب‌سازی و آسفالت کوچه‌ها در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار و اولویت معاونت عمرانی این منطقه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات آسفالت معابر و نیاز به لکه‌گیری خیابان‌های محل سکونت خود را از طریق سامانه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج با شماره تماس ۱۳۷ به اطلاع شهرداری برسانند تا رسیدگی به درخواست‌ها بنا به اولویت در فهرست برنامه‌های جاری قرار گیرد و ما بتوانیم با فراهم کردن شرایط، شاهد ارتقای کیفیت آسفالت معابر شهر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =