عباس کمالی روستا

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف طی روز جاری، گفت: از ساعات اولیه صبح، تمامی نیروهای خدمات شهری در مناطق ۱۰‌گانه به همراه ماشین آلات و تجهیزات لازم در حالت آماده باش قرار گرفتند.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این مطلب را اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه در صورت ادامه بارش برف، ممکن است برخی معابر مسدود شود و امکان تردد برای شهروندان دشوار باشد، معاونت خدمات شهر بر اساس وظایف و اولویت‌ها و سیاست‌های کاری خود، همزمان با بارش برف خدماتی را ارائه می‌کند.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج افزود: این خدمات شامل آماده باش نیروی انسانی به منظور بازگشایی مسیرها و جلوگیری از مسدود شدن معابر به همراه تجهیزات و ماشین آلات است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۵۰۰ نیروی خدمات شهر به همراه ۸ نمک پاش، لودر، کامیون و گریدر در سطح معابر اصلی و فرعی شهر به صورت آماده باش بوده و آماده خدمت‌رسانی هستند، گفت: به معاونت‌های خدمات شهری مناطق ۱۰‌گانه اعلام شده تا با آمادگی کامل نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای هرگونه رخداد احتمالی ناشی از بارش‌ها اقدام کنند.

کمالی روستا با اشاره به وضعیت تجهیزات زمستانی، گفت: خدمات شهری مناطق دهگانه ملزم به استقرار و فعالیت ماشین آلات و تجهیزات زمستانی در مواقع آماده باش هستند و تمهیدات لازم برای مواجه با بارش برف و باران و هرگونه حوادث غیر مترقبه و رفع مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان اتخاذ شده است.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه تمام سطح شهر تحت پوشش نیروهای خدمات شهری به جهت ارائه خدمات لازم در بارش برف است، توضیح داد: شهروندان درصورت بروز هر مشکلی پس از بارش‌ها، مورد را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ به اطلاع ما برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =