1

سعید صفری از جمع‌آوری دو هزار و ۷۰۰ تن خاک و نخاله‌های انباشت شده در محله اخترآباد به‌منظور پاک‌سازی فضاهای شهری و ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری خبر داد.

سعید صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه رسیدگی به نظافت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است، اظهار داشت: برخی رانندگان حمل خاک و نخاله بدون توجه به توصیه‌ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین‌های حاشیه سطح منطقه می‌کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط‌زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی‌دفاع شهری می‌شود.

صفری افزود: در طرح جهادی پاکداشت شهر، خاک و نخاله‌های انباشته‌شده در سطح منطقه طی زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده جمع‌آوری می‌شوند که در همین راستا طی هفته گذشته در محله اخترآباد بیش از ۳۰۰ سرویس به مقدار دو هزار و ۷۰۰ تن خاک و نخاله جمع‌آوری و پاک‌سازی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی باهدف حذف زوائد بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط‌زیست و نظافت شهر در جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری به‌صورت مستمر اجرایی می‌شود، ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =